姜珈欣推出第二張Yes Card 粉絲狂抽勁感動


早前姜珈欣(Nara)為香港首間設有直播區的汽車美容店擔任節目主持,珈欣説:「平時做直播或主持都會在公司丶屋企等,但今次第—次在汽車美容店內做直播節目,一邊直播一邊隔離洗緊車,幾有趣!」
被問及:「感覺有咩唔同?」珈欣回應:「今次可以話好新鮮,因為店內環境以熱帶雨林為主題,好似去咗森林咁,好舒服嘅感覺!無諗過汽車美容屋甘乾淨,好似Cafe 甘。今次更有新人敏敏(Eunice)及老闆(DR.Mark)一同主持,希望大家可以加強環保意識,愛惜地球。」

除左主持工作,珈欣仍不忘自己主持嘅音樂直播節目「勁姜金曲」,每週Cover十大好歌俾觀眾欣賞同交流,珈欣表示:「每星期要揀選十首不重覆嘅歌曲,都要花好多時間準備,不經不覺已經出咗11集,表演咗已經超過一百首歌曲,希望日後唱更多好歌俾大家。」

而近期珈欣更被 Yes Station 獲邀推出第二張個人Yes Card。珈欣表示:「好興奮,因為Yes Card 係大家嘅集體回憶,以前只會去抽卡,而家有幸成為其中一張,係開心咗好耐,見到D 粉絲狂抽只求抽到自己張卡,真係好感動嘅事!」

浩楠

Stars-hk 創辦人, 希望建立一個只談專業, 不談八卦的娛樂資訊網站。