火爆象到台灣拍《沉淪的天使》MV 為紀念美好嘅回憶


日前香港跳唱歌手火爆象(孫佩儀)去到台灣為第一隻失戀情歌《沉淪的天使》拍攝MV。象象說:之前忙於直播同導演男主角證件有問題所以未能成行。加上我吾想求其拍個海就出,都想做得好點先推出所以就到現在才真正開機拍攝。

象象說:選擇台灣都系其中一個對我好有意義嘅地方,第一次代表香港到台灣交流及運動品牌Puma及online game大型舞蹈比賽-總決賽擔任(表演嘉賓)、第一次登上國際雜誌封面專訪、第一個香港人沖台灣活動得到第一名、等等…加上我覺得台灣個個景同我首歌都好襯,所以第一個MV就選左係台灣。

象象:如果有足夠嘅資源,同贊助商,我都希望我每一首歌可以喺唔同對有意義地方拍攝,俾大家對我有更多認識,同時可以10年後、20年後…自己紀念同一個美好嘅回憶。

浩楠

Stars-hk 創辦人, 希望建立一個只談專業, 不談八卦的娛樂資訊網站。