FILA FUSION熱潮席捲銅鑼灣 麥浚龍、謝安琪潮爆撐場

麥浚龍(Juno)與謝安琪 (Kay)今日(4日) 現身銅鑼灣怡和街,出席近期潮流界新寵FILA FUSION概念店開幕,二人出現即把現場潮爆好玩氣氛推至高點,加上品牌大熱聯乘系列D-Antidote創始人兼設計師Mr. Hwansung Park專程由韓國來港出席開幕盛典,FILA FUSION勢以一股超級潮流勢力橫掃銅鑼灣。
麥浚龍表示忙於跟謝安琪二人的專輯,因而二人經過碰面:「今次就講一個長達纏繞成個世紀的愛情故事,所以依家日日見,仲想一齊開個演唱會,不過就仲計劃緊。」

近期新學期開始,謝安琪反感到輕鬆:「因為依家都11歲好大個,升中學課程,依家自己返學多,因為我都唔想講太多會影響佢成長,因為怕外界的眼光。」
台上Juno被稱「幽默浚龍」,被Kay笑指係搞笑高手:「佢平時做少少野我都會笑到反肚,淨係一個笑容都會引到我笑,Juno話我好幽默,依家相處多了開始有默契。」當被問到將Juno同丈夫張繼聰作比較,誰會更懂逗她開心?謝安琪表示:「Juno平時講好多冷笑話,張生反而多肢體動作,兩個都搞笑。」

浩楠

Stars-hk 創辦人, 希望建立一個只談專業, 不談八卦的娛樂資訊網站。