梁雨恩教馬嘉均掟鏢

e_ (1)歌手馬嘉均及梁雨恩為電台錄製聖誕節目,唱出多首聖誕歌曲外,更即席合唱情歌《小情人》,梁雨恩笑言:「冇諗過都幾夾,其實係前一晚先諗到合唱,膽粗粗問馬仔得唔得,好在佢一口應承。」
e_ (2)為迎接聖誕,二人相約交換,馬嘉均準備了「黑絲」贈予對方,Cathy則準備「孖煙通」作為禮物,馬仔搞笑話:「我都估到佢送呢d搞笑野,所以我都準備左對黑絲回禮!不過佢太睇小我喇,都唔啱Size細左成個碼,其實我都冇收過呢d咁貼身禮物,會好好收起佢!」

馬仔得知梁雨恩剛成為飛鏢世界冠軍,立即買烏龍茶拜師學藝,Cathy為免掃興,即席教馬仔速成班,更贈送專業飛鏢予對方:「佢係要練先好,唔好浪費我套鏢,其實馬仔都好有天分,哈哈!不過有排都未係我對手!」。
馬嘉均笑道:「我今日真係賺晒,世界冠軍教你玩飛鏢,即係等如美斯教我踢波一樣,真係好大壓力!」

浩楠

Stars-hk 創辦人, 希望建立一個只談專業, 不談八卦的娛樂資訊網站。