[Stars Girl] 寫真女王 性感尤物姚紫茵Bonnie

Bonnie_ (11)

姚紫茵Bonnie 被稱為翻版黃智雯,現為全職模特兒,工作方面以平面模特兒工作,演員及夜場DJ 為主。今日舉行《Bonnie First Fantasy》寫真集發佈會,推出首本個人寫真集,日前我地就同Bonnie做左個Stars Girl 專訪。

Bonnie_ (7)

她今年21歲 ,喜愛演戲 ,曾報讀演藝課程進修演技。喜歡旅遊的她,特別鐘情於泰國,放假時也會去學泰拳減肥。

在電影『有客到』有客到中被Eric kwok 姦殺劇情出位,因此帶著一個姦屍女的稱號。 入行三年, 曾拍攝電影電視節目包括:結分謊程式,愛回家,男人食堂, 末代御醫,城寨英雄,有客到,一路向西,選老坐,鴨王2,猛龍特囧,重口味 等等……

1.最近在雜誌登上封面,有何感覺呢?
我覺得Bubble的攝影師拍得好靚,性感方面就覺得自己比其他model的主題相對無咁性感。

2. 對於妳對性感接受程度係點睇呢?
我覺得只要吾係三點不露就吾算性感,有時著哂衫吾露胸都可以好性感。

Bonnie_ (6)

3. 妳覺得自己最靚係邊個部位?
我覺得我眼最靚,我笑的時候眼都好似笑埋。

4. 妳鍾意唱歌定演戲呢?
我鍾意演戲,但我都學過唱歌,所以吾難聽。

Bonnie_ (8)

5. 妳鍾意邊個歌手?
歌手係周柏豪,演員係周潤發,好想和他飾演做父女。

6. 妳會參加G1格鬥會嗎?
自己有學泰拳,但不會參加,因為怕打傷臉。

Bonnie_ (3)

今年她將會在書展推出首本個人寫真集《Bonnie First Fantasy》,因為是首本處女作所以籌備時間都預計得比較長,她由上年年尾開始已經籌備。她講:『當中嘅主題包括有泰拳,美女廚房,車房,學生等等…… 希望以不同嘅造型比大家睇到不同嘅我,亦可以藉着今次的寫真集拍攝中滿足一下我自己嘅慾望!帶給大家很多幻想的空間!不知能否帶給你們 Final Fantasy!但必定能夠帶領大家進入我的 First Fantasy ! 希望大家到時黎書展支持一下我既寫真集啦!』

攝影:Tommy Tang
MUA:Wing Liz

浩楠

Stars-hk 創辦人, 希望建立一個只談專業, 不談八卦的娛樂資訊網站。