莊思敏上海賽車有櫈仔企

IMG_ (9)

過去一年密密拍戲的莊思敏(Jacquelin),上星期到上海參加由FRD舉辦的Clio Cup.賽車,一年冇玩賽車的她依然有爆炸力,勇奪季軍,對賽果感到滿意。Jacquelin說:「最近忙完《碟仙碟仙》大馬宣傳,返香港之後又參與肥Wil(錢國偉)婚禮嘅姊妹團,之後又飛上海賽車,唔夠休息吓病咗,頭暈暈兼冇胃口,再加上嗰幾日係每個月唔係咁舒服嘅日子,所以呢次比賽喺體能應付上係最辛苦嘅。」

IMG_ (7)

上海賽事共分兩場,Jacquelin在第一場賽事中開車兜了一個圈後發現其車輛有零件斷開,行都行唔郁,唯有被迫放棄;到第二場,與六位賽手作賽,今次Jacquelin終於可以順利發揮技術兼奪季軍,故她對個人表現已感滿意:「上海呢一站,我會視作為澳門比賽前嘅熱身賽,因為始終都有一年冇玩賽車,我會努力準備下一場架啦。」

IMG_ (5)

IMG_ (8)

浩楠

Stars-hk 創辦人, 希望建立一個只談專業, 不談八卦的娛樂資訊網站。