《赤道》廣州發佈會 學友家輝首次內地合體

IMG_ (19)

寰亞電影《赤道》票房大賣,首周已衝破1.6億元人民幣,今日(5月5日)「赤道」大軍拉隊到廣州舉行發佈會,出席的有張學友、張家輝、余文樂、馮文娟及金牌導演組合陸劍青、梁樂民。今次雙張兄弟是首次在內地合體,在台上歌影帝張家輝笑說:「我係張學友!」而歌神學友笑言:「我係張家輝!」學友又續說:「點解今次同台?不是因為約唔齊,其實係唔夠錢!」台下傳媒也忍不住笑!

IMG_ (6)

在發佈會上司儀笑問學友:「聽講搵咗學友好多次,先可請到學友拍?」學友笑笑謂「:一搵我就答應啦,劇本好,導演好。然後等家輝個期囉!」家輝在旁說:「咩呀?其實我識唱首主題曲架,韓文嗰段。」學友便即唱幾句廣東話版,然後叫家輝唱下去,家輝十分搞笑地大唱韓文「:sa la hey(我愛你),come sa mi da~(謝謝)!」另外,戲中的勇探張家輝最終被文詠珊(Janice Man)所殺,有很多觀眾都覺得很可惜?家輝即說:「電影嘅嘢,我想講返我打女人嗰段,其實JM太好打,我成日畀佢鎖住,咁嗰時又就嚟新年,唔係幾好意頭,畀佢咁鉗住咗,本來叫導演延期拍,好彩冇乜影響。」學友插咀笑說:「其實佢一直都被JM打,一見面就被踢要害,佢要出到「咬」先搞得掂。)此外,戲中最後一幕戲是學友為藝術而犧牲了頭髮,要剃光頭出場,而家輝為了拍另一部電影也剃光頭,家輝搞鬼地表示他是因為見到阿哥學友光頭,他才走去剃光。

IMG_ (14)

在戲中張學友與張家輝不時互鬥戲法,有指學友也是好戲之人,絕對有機會問鼎影帝,家輝搶搶答說:「其實我都覺得係嘅,不過我主打唱歌,而且喺唱歌嗰度都攞咗好多獎。」不過學友抵死表示,唱歌攞好多獎,好明嘅,分嘅啫,不是單一元素,他自言比家輝更早攞獎。問到他們如果今次憑「赤道」雙雙入選影帝?學友指家輝其實想得最佳導演。

IMG_ (11)

在發佈會上傳媒問學友為何不與家輝合唱主題曲?學友表示,家輝已放棄歌唱事業,又有問學友女兒可有捧場欣賞?學友表示因為部戲是兒童不宜,女兒仍是兒童未能欣賞。對於不少人大讚學友的演技,學友表示他是有接另一部戲,不過明年要籌備演唱會,相信不會再拍戲。家輝即表示他做導演請學友來拍戲。

浩楠

Stars-hk 創辦人, 希望建立一個只談專業, 不談八卦的娛樂資訊網站。