《壹獄壹世界》 女參賽馬嘉韻素顏坐監 第一日訓住過

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

中國3D數碼娛樂有限公司舉辦的「實況踎監體驗有錢派」,昨日由19歲0靚模馬嘉韻Mars 接張建聲棒踎流動水飯房,至今午二時,Mars已坐滿24小時,而她亦已洗去化妝以素顏示人。

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Mars在踎監期間不時瞓覺,她說:「因為夜晚比較難瞓,有蚊咬,日頭又好攰,架車環境其實唔差,又有冷氣又有嘢食,只不過有啲悶。可能第一日啦,冇張建聲嘅崩潰情況,自己平時成日(手禁)電話都好攰,有時都想靜吓,同世界隔絕,自己諗吓嘢。」

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

她又自稱沒男友,所以踎監後只掛住屋企人。

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

無野做就玩下手指

八大惡人玩寸監倉 林雪煲煙 尹佬爆粗 霸氣黃光亮:點x樣

改篇自高登神作三部曲最終章之《壹獄壹世界:高登闊少踎監日記》,今日推出全新幕後花絮片段「惡人篇」,出品人蕭定一在片中親自提及今次電影最特別之處,就是邀請了多位《監獄風雲》系列的演員參與,當中有黃光亮、徐錦江和已故的「大咪」何家駒,再加入盧惠光、尹揚明(尹佬)、張松枝、姜皓文及林雪,合組八大惡人。

片中兩位惡人黃光亮和尹揚明,一開咪已經爆粗,飾演監倉大佬「將軍」的黃光亮更粗口橫飛令人爆笑,他劈頭第一句受訪已霸氣驚人問「點x樣?」問他的角色是做甚麼?他隨口就說:「個角色咪做監躉囉,傻架你?」再問他角色性格是否好火爆?「唔火爆又點坐監?戇x架你都!」

徐錦江扮鬼王獄長
扮演獄中鑲珠師傅的尹揚明則從容爆粗,「我咪又係做監躉,幫啲監躉喺個細佬度鑲珠仔。我第一次講粗口,我喺電影度都未x講過粗口!」林雪扮演監獄廚師,最鍾意撚兩味攞著數,而林雪亦當然亦有個性兼wild,擔住煙仔做訪問。

至於其他惡人亦各有特色,飾演獄犯「野狼」的姜皓文在片中出現踎「扇把」(廁所),其角色平日嘻皮笑臉,但一有事發生就最兇狠;盧惠光扮演獄警力王,他每次除眼鏡就會發難打人,六親不認;徐錦江在《監獄風雲II逃犯》扮獄長鬼見愁,今次角色則叫鬼王,延續其角色特色;而另一扮高級獄警的張松枝則個性理性沉默。

浩楠

Stars-hk 創辦人, 希望建立一個只談專業, 不談八卦的娛樂資訊網站。