阿Sa杭州打側手翻撐欣宜 (附圖輯)

鄭欣宜(Joyce)日前再飛杭州,繼續為浙江衛視錄影《我不是明星》。繼父親鄭少秋及謝賢分別登場,為Joyce帶來驚喜後,今次Joyce特別找蔡卓妍 (阿Sa)助陣,在台上大談姊妹淘點滴。

Joyce之前跟阿Sa合作演出電影《我老婆唔夠秤2我老公唔生性》,片中扮演表姐妹,非常投緣,此後Joyce便暱稱阿Sa做「表姐」。這次這對閨密在節目互訴心曲,阿Sa更即場獻唱《下一站天后》,寓意Joyce在事業上更一層樓,之後二人合唱《小酒窩》。

期間大會又播出Joyce在TVB《Sunday扮嘢王》扮Twins的片段,繼而她和阿Sa一起跳舞,身手敏捷的阿Sa更表演打側手翻。

其實Joyce以前和阿Sa不太熟識,有時會在頒獎禮上碰頭,直至首次合作《我》片後才正式結緣。不過最令Joyce印象深刻的是她曾經看過一個TVB特輯《我的2008》,阿Sa拍了其中一集,講述她由一個組合變成一個人工作的艱苦歷程,當時阿Sa忙到連睡覺的時間都沒有,竟然要搵工作人員幫忙托住個頭化妝。Joyce看後深感阿Sa既堅強又努力,亦是一個十分專業的藝人,很值得新人學習其工作態度,Joyce說:「好多時新人喺出道時,可能受到唔好嘅批評,阿Sa當時喺Twins都有受過好大批評,但佢冇俾呢啲嘢影響,只係不斷努力工作;而我最欣賞就係睇到佢演戲方面好出色,佢演戲好活、好可愛、好討好,好得人歡喜。」

浩楠

Stars-hk 創辦人, 希望建立一個只談專業, 不談八卦的娛樂資訊網站。