鄭秀文將推出廣東專輯(附圖輯及MV)

鄭秀文(Sammi)相隔4年再推出廣東專輯,最近第一主打歌《荒漠甘泉》網上hit爆,原來這首藍奕邦作曲, 黃偉文(Wyman)填詞的歌是兩年前的作品,日前Samm為這首歌拍攝MV,她i說:「Wyman兩年前睇咗我喺『LOVE ME 演唱會』既一段獨白,當時單身獨行既我話自己dry爆,於是佢就寫咗呢首《荒漠甘泉》畀我,鼓勵我!嚟到今日我聽返呢隻歌,細味歌詞,其實唔淨係講我一個人,係講緊世上千千萬萬既獨行,仲係單身既人,不管男女,只要保持信念,相信上天自有安排,為你安排生命中的另一半!」

 

Sammi成功告別dry爆的日子,向她指教兩招?她哈哈笑說:「其實我無咩法寶,自己都等咗好耐,哈哈哈!單身都有單身既快樂,喺你單身既時候盡量enjoy生活優哉悠哉,嗰種一個人可以享受自己一個人時間既快樂一個人享受自己幾時,因為你唔會知道緣份幾時嚟,緣份一嚟你就要告別單身既日子。所以我覺行喺個life入面,enjoy上天畀你獨有既時間,到你真係『荒漠甘泉』既時候,『甘泉』嚟到既時候就好好享受滋潤既感覺!」甜到漏。

 

而作為潮流icon,Sammi這次拍MV就展示了兩款不同造型。駁了一頭粉紫色的長髮的她,其中一款造型是戴上黑色蕾絲髮飾、白色背心、豹紋半截裙、紅色絲襪和五吋豹紋高跟鞋,型到爆燈!再加上著名瑞士腕錶及珠寶品牌伯爵贊助充滿時尚感「Possession」系列頸鏈和戒指,跳舞時閃閃生光,非常搶眼。她說:「今日特別多謝贊助商名貴既珠寶首飾,啲式款我好鍾意,好簡單,線條好靚!(問Sammi駁髮辛苦嗎?)唔辛苦,整頭化妝搞造型係我既工作之一,我對自己有個守則,就係無論咩有造型,都要保持Sammi既特式和風格!」

 

導演團隊「也文也武」透露會為MV後期電腦加入森林和動物等效果,當日Sammi就要靠幻想,在空白的布景前對空氣做戲, 這當然不會難到影后Sammi,表現自然,令人投入以為她真的在森林和一群野獸在跳舞唱歌,導演大讚她非常專業!

 

官方MV: