何展睿攜學生聖誕送暖 盼明年重啓巡唱

唱作歌手何展睿(Steve)近期為新歌《套戲未做完》到各大平台宣傳外,聖誕亦落力出席酒店演出。他攜同音樂學校學生以弦樂合奏多首聖誕金曲及演唱自己作品《逆光》、《幸福的情歌》,盼師生一起以音樂送暖。他表示:「對上一次同學生一齊表演已經係2019年!上年受疫情影響,所有演出都被迫取消,呢幾日係今年第一個實體表演,佢哋好興奮,我就好滿足,因為實體演出可以感受現場反應同氣氛!」

 

講到近期發生開心事:「聖誕期間自己第一隻處男創作專輯《愛情六重奏》會係各音樂平台上架,雖然隻碟係上年發行,但主要內銷無公開發售,而且全部售罄,加上有好多新粉絲想再次欣賞,所以就當一份聖誕禮物送比大家!」。此外,他近期亦開心努力重整自己生活:「記得有個訪問要我推介一本書,我就介紹一本有關丹麥人生活既書,因為丹麥被譽為全世界最幸福國家,當中令我反思自己生活:比多啲時間自己休息,唔好一味向前衝,好好重新佈置生活環境,改變一下生活習慣。」

回顧2021年,Steve表示:「好滿意今年完成既工作:開咗第一個音樂會、出咗一首全新風格音樂作品《套戲未做完》、MV又挑戰反串做女人、音樂中心舉行十周年音樂會、第一次參加電視台台慶、落區同粉絲一齊派防疫物資、仲同太太一齊參加市集,好多新體驗!」

最後,他表示希望明年能夠重啓巡唱:「我出道開始就發動巡唱,同學生、粉絲一齊去學校、老人院、甚至落區,藉著分享音樂、自身拼博故事為大家發放正能量。我覺得好有意義,比學生知道學音樂唔單只為咗考証書,音樂都可以為大家帶嚟歡樂!見近期疫情有改善,所以希望明年可以全力重啓巡唱,去更多地方分享!」

浩楠

Stars-hk 創辦人, 希望建立一個只談專業, 不談八卦的娛樂資訊網站。