丁子朗、何廣沛Chok爆《ONE PIECE海賊王》MOST-SWEET Seacation聖誕啟航


為慶祝動畫播映1,000集及預祝漫畫連載25周年,風靡全球的人氣動漫《ONE PIECE海賊王》與馬鞍山MOSTown新港城中心攜手打造「《ONE PIECE海賊王》MOST-SWEET Seacation聖誕啟航」主題活動。由11月30日至2022年1月2日,7米高巨型充氣船長路飛亞洲巡迴展將以首站登陸MOSTown商場中庭,畫面震撼!而即日至2022年1月2日,日本官方團隊設計、全球首度登場的7米高超巨型「MOST-SWEET 烈陽號」海盜船亦已駛進商場,一眾經典船員角色以首度曝光的ONE PIECE SWEETS系列造型,打扮成巨型甜點的船員現身不同角落之餘,船上更設置7大展區,讓大家冒險探索玩樂一番!

TVB兩大型男丁子朗(Karl)和何廣沛(Matthew),以及ViuTV戀愛真人騷《阿女又戀嚟》的參加者Catry(李創偉)和媚姨(陳月媚),今日一同現身新港城中心「《ONE PIECE海賊王》MOST-SWEET Seacation聖誕啟航」主題活動7米高巨型充氣船長路飛。為配合《ONE PIECE海賊王》經典船員角色造型,獲網民封為「隱世大隻仔」的Karl,聯同密密操肌、擁14吋粗手瓜的Matthew齊齊大晒「麒麟臂」,並於7米高巨型充氣路飛前,擺出「路飛」經典招牌動作鬥Chok合照。

自幼愛看動漫的Matthew興奮說:「《ONE PIECE海賊王》係我鍾意嘅漫畫之一,可以親身睇到7米高超巨型充氣路飛,今次仲要係亞洲巡迴展首站,能夠先睹為快,真係好開心、好震撼!」而近日於新節目《聲級學堂》表情包大放送的Karl,表示可以扮鬼扮馬好好玩,對於被指十足真人版「路飛」,他謙稱船長路飛比自己更靚仔有型,但也恨拍《ONE PIECE海賊王》真人版。

另一邊廂,早前於《阿》不滿女兒Cathy沒選擇跟Catry發展的媚姨,臨近充滿浪漫氣氛的聖誕節,竟相約「阿女前度」獨自去偷歡!相隔數月再次重遇爆肌Catry,媚姨即「心心眼」翹實對方踏上「MOST-SWEET烈陽號」,二人先於粉紫色巨型花牆浪漫談心,接着走到「甜萌盟 Cupcake DIY 體驗館」製作聖誕e-card互送對方,Catry更識做地拎起可愛Cupcake作狀餵「前外母」食,得媚姨甜絲絲嘴角向上揚。最後,他們於巨型「Cocktail Spa」一起浸泡泡浴,為這趟Sweet爆Seacation畫上完美句號,媚姨向Catry打趣道:「阿女唔揀你,唔緊要,仲有我!可以同你一齊提早慶祝聖誕,真係好滿足。」

 

浩楠

Stars-hk 創辦人, 希望建立一個只談專業, 不談八卦的娛樂資訊網站。