姜珈欣拍裝修宣傳片 同虛擬公仔做對手戲感新奇


早前歌手姜珈欣(Nara)為一間裝修工程集團新推出APP拍攝一連十集宣傳片。當中可以與不同品牌Crossover 之餘,珈欣還第一次與虛擬3D 公仔PAPA 合作拍攝,相當新奇。平時做主持和彈唱咁斯文,今次為裝修APP拍攝有咩難度? Nara:「今次第一次同3D公仔拍攝好興奮好新奇,過程中要幻想公仔坐隔離對戲,眼神角度都要就位等等…都怕拍攝出黎會唔自然,好彩拍攝效果都好滿意。」

再問到宣傳片中珈欣連姜爸都叫埋黎客串,同爸爸拍攝有咩趣事分享?
珈欣:「裝修知識對我黎講係零,幸好爸爸以前係裝修師傅可以請教佢,其中一集我需要有個裝修既「爸爸」,而裝修公司知道姜爸都曾係裝修師傅所以大擔邀請真父女檔演出,諗唔到冇拍攝經驗姜爸一口答應。初初爸爸好緊張之後就慢慢習慣鏡頭,話原來拍片真係唔簡單,爸爸拍攝完仲話係佢既處男作品添,好好笑。呢次合作希望宣傳片出來會有好效果,演咩都冇問題,仲對其他合作既品牌認識多左添。」

浩楠

Stars-hk 創辦人, 希望建立一個只談專業, 不談八卦的娛樂資訊網站。