UTO娛樂| 超人的能量 | 林超榮:看戲中,請勿騷擾

一週股市龍門陣,星級股評家,左起:驍騰原,黎家聰,陳顯歷,温冠麟,岑智勇,李慧芬,林家亨,朱紀菲,聶振邦,温傑,諸人進,巨鯨,楊德華 & 劉勝鈞。

snowcare

【防疫絕招】終於有直接噴霧人身體殺菌嘅產品,仲可以殺滅空氣中嘅病菌。

【UTO娛樂|超人的能量|林超榮】看戲中,請勿騷擾

  好久不入戲院睇一場戲,就快開場了,旁邊的大叔還在高談闊論:「個女買咗層樓,成千萬,四百呎都無……」

他旁邊的大媽又搭嘴:「係買舊樓最實用,又好住。又好價。」

戲院裏,觀眾未夠十個,都有所反應:殊……殊……殊……阿叔不為所動。

前排的觀眾轉頭,向他發出唧唧聲。大媽也沒有反應。

眼見就快開場,阿叔和大媽談話興致甚高,形勢危急,要撥亂反正,我靈機一觸。立刻拿出電話,高聲說:「喂!我睇緊戲,開場啦唔好意思,唔傾啦,仲講嘢,會被人罵。」

一招指桑罵槐,大叔果然明白我的弦外之音。立刻收聲,安靜看戲。

戲院開場前,雖有提醒觀眾,不要講電話,不要高聲說話,效果明顯不彰。

十年前,任達華拍了一條反盜版宣傳片,不妨再添食,照辦煮碗來一套,「請勿騷擾觀眾睇戲」。

影片劈頭第一句大特寫對住鏡頭向觀眾說:「仲講電話,香港電影被你害死。」

「你們在睇戲途中、不斷高談闊論、劇透、唔熄電話……觀眾睇男女主角演愛情戲,你就講股票;神探就快捉到兇手,你就劇透;律師在法庭陳詞結案,你就喺度議論滔滔,再係咁仲有人入戲院睇戲,『最佳電影』都被我搞到變『PK電影』。」

所以,我支持戴口罩,觀眾入戲院,不許吃薯條、熱狗,繼續全程戴口罩,我睇你仲點會講到嘢。

林超榮

 

 

點擊:”菲一般講股”。

陳卓瑩新歌「不遺餘力」呼籲社會關注抑鬱症,剪接訪問:https://www.instagram.com/p/CH-uaKIBUxy/?igshid=tpgwp5v03mdp

 

#林超榮 #超人的能量 #UTO娛樂 #濟記飯堂