UTO娛樂| 超人的能量 | 林超榮:阿媽唔係女人

一週股市龍門陣,星級股評家,左起:驍騰原,黎家聰,陳顯歷,温冠麟,岑智勇,李慧芬,林家亨,朱紀菲,聶振邦,温傑,諸人進,巨鯨,楊德華 & 劉勝鈞。

snowcare

【防疫絕招】終於有直接噴霧人身體殺菌嘅產品,仲可以殺滅空氣中嘅病菌。

【UTO娛樂|超人的能量|林超榮】阿媽唔係女人

經常有一句取笑人的說話,掛在嘴邊:「係人都知啦,阿媽係女人!」

意思係,講嘢無新意,老生當談,講都多餘,廢話中的廢話。

不過,時代變了,阿媽係女人。不一定是金科玉律,因為,阿媽未必係女人。

今時今日,世界各地都流行同性婚姻,兩個同志可以結婚,組織小家庭,還可以有下一代,其中一個身兼母職,在家裏洗衫、煮飯帶孩子。你問:「細路,你阿媽係咪女人?」

他回答:「我阿媽唔係女人,佢係男人!」

兩個男人可以結婚,同樣,兩個女人都可以結婚,推而演之,即係,我阿爸都唔係男人。

不少愛情喜劇,都可以同性雙親為題材,其中一個戲劇高潮就係阿仔長大了,要去見雙方父母,兩個阿爸或者兩個阿媽,一齊去見未來親家,阿仔都唔知點介紹。

雖然係同性結婚,兩個阿爸未必同一個姓氏,或者兩個阿媽一樣麻煩,阿仔都不知應該跟邊一個姓?

面對一對同性「夫妻」,不知如何稱呼對方,有陳生無陳太,或者,兩個都是陳太太,禮節上的一大問號?

上一個世紀,這些都是幻想小說題材,現在都變成了寫實小說,以前,我們以為反常,現在都變成了日常。很久以前,都以為是未來的事情,一轉眼間,我們都發覺,「未來」已經「到來」了。

這是一個性別問題,是一個社會問題,還是一個人口問題?

林超榮

點擊:”菲一般講股”。

陳卓瑩新歌「不遺餘力」呼籲社會關注抑鬱症,剪接訪問:https://www.instagram.com/p/CH-uaKIBUxy/?igshid=tpgwp5v03mdp

 

#林超榮 #超人的能量 #UTO娛樂 #濟記飯堂