麥貝夷讚嘆李昊昕幕前幕後瓣瓣掂


亞洲電視大搞網上直播音樂秀。其中一個環節,歌手麥貝夷更與一名貌似韓國型男的表演者十指緊扣地大唱情歌!原來這位型男名字叫李昊昕 (Bryan Li),本身是一位歌手和音樂人,更是這次亞洲音樂秀的項目經理,可謂幕前幕後都瞓身参與!

問到麥貝夷對與型男合作,有沒有觸電嘅感覺?她笑著道:「我真係覺得佢好型,又彈得一手好琴。同佢唱《勾手指尾》時,第一次合作我已經覺得佢把聲同鍾一憲好似!加上首歌都唔易唱,我覺得佢好犀利!同埋佢好好人,肯為我同林子博一首合唱歌花時間去伴奏同練習,真係好欣賞佢!」

至於被問到幕前幕後都要兼顧,會否好辛苦?Bryan則表示自己最喜歡挑戰:「其實在亞視我即將負責以音樂為主嘅節目,包括band show同mini live show,而作為音樂人同表演者更容易令我了解到一個show需要啲乜。我都希望觀眾能夠欣賞到一啲比較新世代嘅節目,我亦唔介意忙碌啲去揾啲新元素比大家!」

浩楠

Stars-hk 創辦人, 希望建立一個只談專業, 不談八卦的娛樂資訊網站。