[浩楠推介] 京都一串 中環高質串燒店 串串都有驚喜

今日放假走左去離島行左轉,坐船番到中環個肚開始餓,聽講蘭桂坊開左間好正既日式串燒餐廳「京都一串」,咁就去試下睇下有無驚喜先。

都好易搵,就係藝穗會對面,上到去安排好位置,服務員送上福岡縣煎茶,打開個餐牌見到樣樣都好似好正咁,服務員好貼心咁推介下左時令多人食既比我地。最後我地兩個人就點左,銀杏﹑鹽燒雞翼﹑紫蘇葉雞皮蝦卷﹑ 燒牛舌﹑日本雞腎﹑ 日本雞心﹑雞肝﹑汁燒豆腐﹑蘆筍豚肉卷﹑燒白鱔﹑串燒日本廣島蠔﹑紐西蘭羊架等 。

牛舌好厚肉,夠肥美,燒得不會很乾,好多肉汁。

雞肝﹑ 雞心﹑ 雞腎,各有特色,送酒一流。我個人就比較喜歡雞心,當然雞腎同雞肝都好吃。

蘆筍豚肉卷,豚肉燒得脆脆的,蘆筍好新鮮,自家制汁燒豆腐,外脆內軟,自家醬汁很好味。

銀杏,煙煙韌韌,鹽燒帶出鮮味,有機會可以一試,我就愛上了。

跟住上既就有鹽燒雞翼及燒白白鱔,雞翼皮好脆,肉仲好嫩滑。白鱔皮脆厚肉。

燒日本廣島蠔,好肥美多汁,記得趁熱食。

紫蘇葉雞皮蝦卷,紫蘇葉跟雞皮包住虾黎燒,一啖就有3種口感,有焦香味。

主食就有,紐西蘭羊架及牛胸腹。牛胸腹入口即溶,紐西蘭羊架5成熟剛剛好。

飲品方面,京都一串都好多選擇有清酒﹑梅酒﹑柚子酒﹑啤酒選擇,不過我地都唔飲酒,所以就點左,梅子蘇打同提子乳酸蘇打。酸酸地比較醒胃。

食完咁多野都差不多了,最後吃個甜品,大滿足的一餐。

浩楠

Stars-hk 創辦人, 希望建立一個只談專業, 不談八卦的娛樂資訊網站。