A5李璧琦拜師 跟「拉麵食堂藏」 栗原先生學整拉麵

繼早前飲食節目後,藝人李璧琦有份演出的新劇《C9特工》。由於疫情影響,璧琦除了在家不斷煮飯外,就連新劇中的角色名字也叫做「A5」(和牛級別的稱呼),可謂與食結下不解之緣。近日她更向一位在港居住多年的日本拉麵廚師學藝,似乎真的「煮上癮」!


被問到可會製作自己的烹飪節目,璧琦解釋:「其實早前我都有在社交平台都有貼上自己在家弄的菜式照片,又有做直播 live show,其實都幾好玩,所以今次又試吓學新嘢。栗原先生(拉麵師傅)其實在香港搞餐廳好耐,其他日本人返哂日本佢都冇走,近期仲逆市開咗間新餐廳,直頭半個香港人咁,所以好開心今次佢肯親自教我整地道嘅拉麵!之後,我都有安排咗同飲食有關嘅宣傳工作,能夠予工作於娛樂其實都幾幸福呀。」

另外,璧琦亦宣告與TVB完成了合約。對於未來發展,她希望可以實現自己當歌手的夢想,亦想向電影圈進發:「這兩個對於我嚟講係新範疇,但當然如果TVB想我返去拍劇,我都會好樂意嘅。始終咁多年愉快嘅合作關係,我歡迎任何機會。」

浩楠

Stars-hk 創辦人, 希望建立一個只談專業, 不談八卦的娛樂資訊網站。