麥紫莉開拍飲食節目《Chili廚房》教大家煮腸仔

麥紫莉(Chili)近日積整密謀復出,除成功摵甩30磅仍保持34G優質上圍外,亦密集式出席活動,早前她更向經理人公司自薦開拍飲食節目。原來22歲的Chili是位入廚高手,「細細個會企喺媽咪旁邊偷師學煮餸,慢慢就學識,近幾年屋企人嘅起居飲食都係我負責,四餸一湯係基本!」

最終公司決定小試牛刀,為Chili開拍暫定五集的《Chili廚房》,當日拍攝時間接近十個小時,但過程總算順利。「無諗過公司真係會幫我開節目,啱啱拍咗五集都用廚師腸做主要材料,想喺大家仲買到廚師腸嘅時候用盡佢。

要邊講解邊望鏡頭煮嘢真係好緊張,好彩大家都食得好滋味,應該將想鬧我嘅說話都吞返落肚!」Chili希望觀眾能從節目中對她增加了解之餘,她最想觀眾知道,除了樣貌、身材之外,她還能煮得一手好菜,希望在云云靚女中脫穎成為美女廚神,亦樂意接受挑戰


浩楠

Stars-hk 創辦人, 希望建立一個只談專業, 不談八卦的娛樂資訊網站。