(美容達人楊佩佩)最愛嘅森田藥粧又推出咗全新升級天然水活肌面膜系列喇!


最愛嘅森田藥粧又推出咗全新升級天然水活肌面膜系列喇!

身為fans嘅我都即刻入咗兩盒試吓!

森田藥粧全新升級天然水活肌面膜系列,無論係技術、成分、配方、美容液含量(28g)、安全度上都追求提升!而且仲不含酒精、礦物油、人工色素,溫和成分,可以安心使用﹗這個系列更曾獲頒發多個獎狀及認可,在引入香港短短數年間銷量更屢創佳績,五年間每日售出超過42,000片!

新添加咗2種升級成分

首創「MEDMORI®️獨家專利成分」萃取出分子量比一般方法細小數十倍嘅多醣,能更輕易地被人體肌膚吸收!

積雪草萃取有絕佳嘅修復力,有助舒緩鎮定肌膚,強化肌膚防禦屏障,促進肌膚修護機能,形成保護膜,抗皺同時恢復緊緻彈性~真係啱曬口罩肌使用啊!

我用咗依兩款面膜覺得效果好好~

日頭我會用三重玻尿酸複合原液面膜~

蘊含大中小分子玻尿酸為肌膚保濕

全天候深層鎖水,避免肌膚水分流失,保持皮膚柔嫩潤澤~

因為平時夜晚訓覺我會開住冷氣~所以每朝訓醒皮膚都特別乾,跟住朝早敷完依個保濕面膜,即刻皮膚變得超水潤~跟住再化妝返工真係超上妝呀!

收工返到屋企~沖完涼就會敷蜂王乳蛋白緊緻提昇面膜,蘊含蜂王乳蛋白、植萃角鯊烷、SYN-AKE等滋養成份,有助滋潤肌膚紋理、撫平皺紋,同時調理乾燥缺水肌膚,真係啱曬工作咗成日嘅疲倦肌膚,敷完即變得神采飛揚!

面膜勁多精華,超貼面~~

我連續敷咗一個星期皮膚都變得好咗好多!皮膚更水潤白淨,而且泛紅嘅位置都得以舒緩!效果超好啊!

你地都快啲試吓啦,推介!

 

銷售點

萬寧獨家發售