柳應廷Jer@Mirror 向陳健安偷師


Mirror成員柳應廷(Jer) 的首支派台單曲〈水刑物語〉近期熱播中,網上亦出現不少網民翻唱版本。作為主唱的Jer,也很希望製作多個不同版本與樂迷分享,所以繼Dear Jane後,他又找來陳健安首度合作。

作為樂壇新人Jer,很希望藉這次機會找一些樂壇前輩Jam一次,於是找來On仔,他說:「我本身都好鍾意On仔嘅歌,所以搵花姐搵On仔,佢好好應承咗。」On仔坦言都有聽過Anson Lo的〈一所懸命〉及AK的〈特登〉,但他卻特別鍾意Jer的〈水刑物語〉,他說:「我都同Jer講,第一首作品可以做到唔係好主流,同時又係自己好喜歡嘅曲風,我都好戥佢開心。」On仔更說,Jer的歌聲似曾相識,他說:「Jer嘅中高音好高亢,某啲音令我諗起我兄弟King,因為好似,所以同Jer夾時,令我重拾同C AllStar合作嘅回憶。」

今次二人除了合作〈水刑物語〉外,Jer跟On仔還合唱了〈重生〉及〈在錯誤的宇宙尋找愛〉,其中〈重生〉更是Jer要求合唱的,因為他曾被On仔唱live的版本所感動,而藉著今次合作,Jer可以從中偷師,現場見識On仔在台上的魅力,Jer說:「我自己有好多唱歌壞習慣,例如合埋眼唔望人,企喺度成日郁嚟郁去,今次可以喺On仔身上感受到佢嘅氣場,學習佢喺台上嗰份穩重,真係獲益良多。」On仔聽罷便隨即教路,說:「試下食多啲嘢,做下Gym啦!」但向來不太運動的Jer一聽到即傻笑起來,因為沒想到要企得穩都跟多運動有關呢!

Jer@Mirror x 陳健安全新限定聯乘組合演出,將由4月15日起,一連三日分別於Mirror、陳健安及MOOV的Facebook及Instagram Fanspage中推出,敬請留意。


 

浩楠

Stars-hk 創辦人, 希望建立一個只談專業, 不談八卦的娛樂資訊網站。