何展睿用「愛」抗疫,派發自製消毒水

唱作歌手何展睿(Steve) 出道至今於各地進行多場巡唱,希望用音樂為香港發放正能量,但近期疫情緣故,巡唱也被迫延期。他表示近期從新聞得知不少市民為短缺之消毒用品而煩惱,故早前於網上研究銀離子消毒水的醫學價值,見到近日不少專家於網絡大力推介,故決定親身製作,希望用另一種方式發放愛。

Steve 表示由準備用料,到訂購膠樽都親力親為:「當中材料鱷魚夾網上話深水埗好易揾到,點知搵咗十幾間都搵唔到,準備放棄之際最後一間竟然買到!另外,原本想做幾百支消毒水, 但有批膠樽被關員誤為液體,要打回頭,所以做呢支消毒水真係一波三折!」。

而消毒水將率先分發給他的音樂中心學生、家長使用,他表示學生及家長都好開通同好學:「坊間好多興趣班因為疫情而停課,但我啲家長明白學習樂器只係單對單,上堂唔係一大班人,加上音樂中心做足防疫措施,所以唔擔心。佢哋反而想趁呢個空餘時間加堂同埋學多樣樂器, 唔想浪費時間,我都非常安慰!」。

最後,Steve表示近期非常感動,因為疫症期間感受到「互助互愛」精神:「有好多海外朋友關心慰問,亦有家長托朋友幫手買口罩比我,所以我都會落力去製造消毒水,希望稍後時間可以派發比老人家同埋弱小社群,幫多啲人呀!」。

浩楠

Stars-hk 創辦人, 希望建立一個只談專業, 不談八卦的娛樂資訊網站。