蘇慧恩儲錢買七人車 但首先要去考番個車牌


歌手蘇慧恩(Ophelia)出席香港國際超跑俱樂部的開幕典禮,現場放置超過50架名車,場面熱鬧,一眾車迷反應熱烈。被問及有否曾經坐過超級跑車,Ophelia 表示:「因為轉型歌手前,我曾經為林寶堅尼車會擔任周年晚會司儀,所以認識了一班跑車發燒友,佢哋都好支持我架,我大大小小嘅活動,佢哋有啲成員都會嚟出席。另外,之前拍攝與DJ Cardo crossover的歌曲《Missing you》時,曾經有一名車主借過兩架林寶堅尼同埋佢嘅住所俾我哋拍攝,記得在車上拍攝的時候,上上落落都要好小心,怕刮花部車就大件事啦!」

開幕典禮現場更有賽車電競,Ophelia 亦忍不住露兩手,Ophelia表示:「細細個有一段時間好鍾意打賽車game, 曾經都好鍾意跑車,但依家大個咗比較鍾意大大架嘅七人車,因為可以載住一家大細一齊去玩,成家人揸車去啲偏遠地方郊遊真係好開心,同埋小朋友同老人家坐七人車都會比較舒適啲,所以遲啲有機會真係要考番個車牌,儲下錢買部七人車載爹哋媽咪周圍玩下。」

浩楠

Stars-hk 創辦人, 希望建立一個只談專業, 不談八卦的娛樂資訊網站。