雷深如 J.Arie 入行6年 為音樂廢寢忘餐


雷深如 J.Arie入行6年咁講:「其實我入行真係冇諗過要做明星,我只係想做一個可以日日唱歌同埋對住音樂嘅,人有人會覺得,我係讀法律出身,一定係屋企都有錢啦……我只可以話我父母而家生活得安穩就好啦,我唔會用屋企嘅一分一毫去養活自己。我自己賺幾多就洗幾多,每一分錢必須要用自己的一雙手黎賺返嚟。同埋假設就算有另一半,我都唔會鍾意洗男人錢!」

所以尤其新人之後嗰幾年好難捱,基本上都係搣緊新人頭嗰兩年賺返嚟嘅錢。亦都有諗有乜嘢part-time job做,幫補下生活費。試過去大學教唱歌同教琴,再幫學生補習。平時好少會買衫,只會借衫,畢竟藝人出鏡嘅衫只可以着三次(報紙、雜誌、電視各一次)哈哈!前幾年真係感覺到無力感好重,好氣餒,好似覺得自己明明已經塞爆曬schedule,但又唔係有好大滿足感成就感,又仲未係好供給到生活。

近呢一兩年我諗通左啦!其實如果我係鍾意音樂嘅話,我所有精神同時間都應該畀晒同音樂有關嘅嘢!其實音樂,唔一定係要寫歌比自己唱!可以寫歌成就其他歌手,或者用其他藝術方式呈現㗎嘛!呢度都要多謝林家棟同埋Paco,呀仲有古天樂先生,令到我有機會接觸到電影同埋演戲,今年竟然係以音樂形式參與到電影《獅子山上》既配樂同主題曲演繹。今年仲可以幸運地寫到一隻三台冠軍歌《Dream my Dreams》俾黃淑蔓,原來見到另一位歌手演繹自己寫嘅作品係咁驚喜同埋咁有成就感既!

2019年係J.Arie既破釜沉舟再重新出發之年。喺嚟緊嘅日子,我會繼續發掘唔同可以展現音樂嘅藝術方式。係,做音樂真係唔係賺到好多錢,但係佢餵飽我嘅精神,餵飽我嘅靈魂,所以相對地,食少啲着平啲係心甘情願!橫掂我寫緊歌嗰陣時都係廢寢忘餐,成日都會唔記得咗食飯全日㗎啦!

浩楠

Stars-hk 創辦人, 希望建立一個只談專業, 不談八卦的娛樂資訊網站。