胡渭康有情有義首次當網台皇牌節目主持

胡渭康將會為火星台在四月份開始擔任一個重頭節目,節目名稱:大名鼎鼎,其實大名鼎鼎係講乜嘢嘅呢? 胡渭康會訪問娛樂圈入面唔同崗位而又好出色嘅人士,同佢地傾下工作同埋工作以外嘅一啲個人喜好,亦會問佢地一D好特別嘅問題,睇吓嘉賓嘅內心世界。
第一集重頭嘉賓係陳啓泰,我哋會回憶一下陳啓泰做歌手的歷程,胡渭康點睇陳啓泰的獨到飲食心得,呢個兩位一體的組合,一定吸引到你地睇節目。
至於友情,全因為一個活動,火星台的監製同胡渭康在一個場合上打咗好幾次招呼,繼而相識,關係未算太熟,但胡渭康主動問火星台監製:「我知你要開台,啲節目已準備好了嗎 ?」,監製打蛇隨棍上,想邀請佢幫忙主持一個節目,胡渭康一口答應,決定幫助後輩達成夢想,火星台監製喜極而泣,説胡渭康絕對是一個值得交心嘅朋友,值得敬佩!

浩楠

Stars-hk 創辦人, 希望建立一個只談專業, 不談八卦的娛樂資訊網站。