【EOL】余美虹:Macaro-ni dessert bar

影片:點擊播放。

【UTO娛樂| EOL |飲食】MeiMei余美虹:紅磡高質西餐廳,$20嘆法國皇家蠔內容介紹:
紅磡一向出名多嘢食大家都知,今次帶大家去何文田一間隱世高質平民西餐廳!一入店裝潢已經比人好舒服的感覺~

頭盤試了「雜果黑醋沙律🥗」酸酸甜甜好開胃💓 最特別「💛是拉差雞翼💛」係老闆自己研制的👍🏻想不到是啦差醬和雞翼可以夾到。主食「迷你和牛漢堡」都有手掌心咁大😂 而且可自選幾成熟!3隻既sauce都唔同味嫁!
最後一定要叫甜品❤ 因爲老闆是甜品師喔🙈 主打係拿破崙,芒果千層蛋糕都好正😋 啱晒女仔約埋三五知己一齊去!

 

音樂:點擊試聽。

餐廳:「Macaro-ni」dessert bar
瘋味指數:8° (0°最弱-12°最高)
地址:紅磡蕪湖街179號地鋪
交通:近港鐵何文田站B出口
電話:3611 8983
營業時間:12:00-23:00
網址:https://www.facebook.com/Macaroni-dessert-bar-247593485893368/

 

點擊廣告,更多財經資訊。

#余美虹 #EOL #Macaro-ni