許嘉浩、黃榕瀛鮮食放題 大擦海鮮刺身

著名形象指導暨主持人許嘉浩(Karl Hui)與性感女星黃榕(Gloria)到佐敦白加士街66號新寶廣場5樓「瀛鮮-日泰韓中潮川風味放題」拍攝飲食節目。Karl一入放題店便笑言特登帶黃榕嚟呢到任食! 皆因呢到集合咗日、泰、韓、中、潮、川風味放題任食,啱哂佢花多眼亂咁「花心」。
隨即爆出二人曾經去過唔少地方登台同旅行,見證Gloria在異國異國風情嘅男生! Gloria即含笑澄清係有去異國遊歷四圍下,不過一但拍拖便十分專一。

講到今日枱前鋪滿各國美食,季節限定仲有大閘蟹任食,二人都表示好擦得。著住橙色衫同大閘蟹襯到絕嘅Karl就話兩個月前蟹季一開始試過獨食三十幾隻大閘蟹。Gloria話自己一去食放題任食就食好多,襯住未洗進入健美比賽地獄式訓練嘅時期可以比自己放肆一啲。佢專攻增加蛋白質嘅海鮮同刺身,見佢叫完海膽帶子、生蠔、鮮鮑魚後再次encore,真係好「大食」。
Gloria仲有感而發話單身過生日約下朋友三五知己大吃大喝都唔錯。低至每位$188就可以任飲任食異國風情大餐。升級版加$88仲有8款高級食材任食:日本榖飼牛、鮮鮑魚、赤蝦、黑松露帶子刺身、蟶子、元貝、美國生蠔、鰻魚。全部優貨貴價食材,食番三至五件即時回本! 鐵板燒、網燒、蒸氣火鍋……多種不同食法任均選擇。
瀛鮮-日泰韓中潮川風味放題
Tel: 65141418
Address: 九龍佐敦白加士街66號新寶廣場5樓
Opening Hours: 5:00pm-2:00am (Mon-Sun)


浩楠

Stars-hk 創辦人, 希望建立一個只談專業, 不談八卦的娛樂資訊網站。