韓子亮拍新歌《這一生輸嗎?》MV 希望歌迷聽到有共嗚

繼逾60萬點擊率、紅爆網絡的《Party with TL》後,歌手韓子亮(TL)又一力作新歌《這一生輸嗎?》日前走訪香港數個景點取景拍攝MV。其中一個地點在中環一個停車場取景,因為拍攝時間有限,韓子亮要當街換衫褲,TL尷尬笑說:「雖然當時係零晨、冇車冇人唔會有人望到,我都叫成班拍攝團隊同助手背住我,不過佢哋成日擰轉頭過嚟整古我。(尷唔尷尬?)尷尬㗎,你唔好以為我係男仔呀,其實我都怕醜㗎。」


TL為這首新歌《這一生輸嗎?》特地找來3屆Beatbox全中國總冠軍Heartgrey(蘇子麟)作曲填詞。Heartgrey 指這首歌的內容是他跟TL的愛情故事合併而成:「因為我同佢都曾經各自畀女仔利用過、傷害過,所以想寫低個感受,希望有經歷既人聽到有共嗚。」

曾跟鍾舒漫、王祖藍、盧冠廷等歌手合作的Heartgrey亦擔任這MV的導演,「本來構思呢個MV嗰陣係想叫TL行金鐘一條天橋頂,不過最後嗰度改建咗,大廈拆咗上唔到去。」


浩楠

Stars-hk 創辦人, 希望建立一個只談專業, 不談八卦的娛樂資訊網站。