《使徒2》終極臥底李焯寧 罕有性感做代言人

身為臥底的李焯寧(Karen),適逢今年將踏入38歲,決定來一次大突破,所以決定改頭換面以超性感低胸吊帶裙為代言公司拍攝一輯造型照。

「都去到呢個歲數冇咩好怕,而且輯相出嚟都好健康,除咗演戲要挑戰唔同角色,做代言都需要挑戰一下自己嘅性感尺度。

今次代言費用好滿意呀,而且今次代言嘅公司唔但止有美容療程,仲有醫療服務,就好似其中有一個療程,抽一次血就可以檢測到超過20種癌症腫瘤基因,我覺得好方便快捷,而且好多都市人工作時間好長,身體健康好易會捱出暗病都唔察覺,我都安排左時間,去做呢個檢查,因為我有屋企人有Cancer,我都想防範於未然。」

Karen坦言為了照顧患病家人,已搬離位於小西灣複式單位,努力四出商演兼頻頻北上真銀;更因為去年飾演《使徒2》最後一個臥底「梁斯敏」後,一洗『宮女』形像,現時收到不少有關飾演演專業人士的劇本:「梗係開心啦!始終入咗行咁多年,終於被人賞識,所以就算戲份唔多,但可以發揮到我就最心足喇。」

浩楠

Stars-hk 創辦人, 希望建立一個只談專業, 不談八卦的娛樂資訊網站。