林千豔全新MV 美女范愷雯及陳欣妍女主角

日前仙氣女神范愷雯Michelle以及影壇新貴陳欣妍Shirley齊齊為好友林千豔新歌《Keeping My Faith In You》拍攝MV,林千豔説:「希望今年10月21號音樂會前可以推出兩首新歌,其中一首歌《Keeping My Faith In You》係一首充滿正能量同埋講友情嘅歌,所以好感恩可以請到兩位電影界和廣告界炙手可熱嘅青春偶像幫忙,令首歌的意思更完整。」


問及怕唔怕被兩個靚女蓋過風頭,千豔笑言:「完全唔擔心,有靚女做我嘅MV女主角只會令件事更完美,而且佢兩個非常專業,天氣又熱又焗又多蚊,不單毫無抱怨,更完美配合拍攝,未到黃昏已經可以收工。」

Sarina (澎湃妹)

Sarina (澎湃妹) 簡介: 八十後土生土長港女•業餘獨立音樂創作人•公關 •小記者 •義工•文字人。 愛音樂、愛寫字、愛自由民主、喜歡帶著心愛的小雞公仔與朋友們上山下海、觀星看日出,不定期發表文章。