林千豔穿州過省為唱歌

上年成功戰勝癌病的香港歌手林千豔(Cady),2016年手術康復後推出個人作品《彌賽亞的詩》以及舉行小型音樂會,積極為夢想奮鬥。今年更參加了內地大型音樂比賽節目《第二季中國新歌聲》地區海選,由區唱到市,市唱到省,不經不覺超越幾萬個參賽者,最後他決定止步於廣東省省級賽。

Cady說:「本來都冇諗過可以去到省賽,點知過完一關又一關就用咗幾個月時間,每一關嘅對手都越來越強,其中有幾次都爭啲被淘汰,而今年已經安排好時間表出新歌同埋會再開音樂會,如果比賽再繼續玩落去就可能要喺上海逗留一個月,再三衡量之後決定於省級賽止步,由於表現優良,大會亦頒發《明星學院》奬狀以示嘉許。」

問到動向,她表示今年10月21號嘅個人音樂會已經安排好場地,有好多工作要同樂手和舞蹈員協調,她亦希望可以於六月完成新歌嘅MV拍攝,希望係音樂會前可以推出兩首新歌。

Sarina (澎湃妹)

Sarina (澎湃妹) 簡介: 八十後土生土長港女•業餘獨立音樂創作人•公關 •小記者 •義工•文字人。 愛音樂、愛寫字、愛自由民主、喜歡帶著心愛的小雞公仔與朋友們上山下海、觀星看日出,不定期發表文章。