DANCERELLA過江登台做女神

DANCERELLA_ (10)

新晋三人HKpop女子跳唱組合DANCERELLA(成員:Suki,Koyuki和Taryn)獲邀到澳門漁人碼頭作聖誕節登台表演嘉賓,勁歌熱舞,場面熱鬧,全場勁high, 台下粉絲大叫女神。

DANCERELLA_ (3)

本身係舞蹈藝員出身的三人初登台,Suki講,又跳又唱live有難道的,跟從前台上只演出跳舞有吾同,做歌手要求高好多,還有要兼顧現場氣氛,要有技巧將現場氣氛抄旺場,第一次登台係台上做主角,感覺好好,期待下次演出。
DANCERELLA_ (7)

Taryn講當晚Koyuki抱病在身,幾乎失聲,但互補不足下,都完成演出,而自己就愛上了台上既主角感覺。
DANCERELLA_ (1)
Koyuki講,係丫,病到失聲,但神曲Sugar Baby一出,全場尖叫不停,個個手舞足蹈,又有姐妹撐住,首歌又重新排過哂啲舞,頂硬上都要完成演出,HKpop吾衰得既。

浩楠

Stars-hk 創辦人, 希望建立一個只談專業, 不談八卦的娛樂資訊網站。