女神溫碧霞峇里島過聖誕

wan_ (1)

正在峇里島享受一個充滿陽光與海灘的火辣聖誕的Irene,日前與老公Kenneth 及囝囝Xavier,還有家人及朋友大夥兒拉大隊抵達峇里島慶祝聖誕。
wan_ (6)
她心情靚極說:「平安夜同聖誕節我哋過得好開心,有我好鍾意嘅大海同陽光,雖然呢度冇落雪嘅白色聖誕,但我都寧願㨂充滿熱情嘅峇里島,喺海邊踩單車實在太舒服啦。我哋仲參加咗好多聖誕派對,收到又送咗好像聖誕禮物,玩到好開心,所有小朋友同大人,每人都送了一份聖誕禮物,我都收咗超過40份禮物。」
wan_ (5)
聖物禮物都是在香港帶去峇里島?她開心說:「一部分喺香港帶過去,有啲喺當地買,小朋友都是送文具、顏色筆及畫簿、Lego,大人就送香水、香薰、銀包,單是帶來送畀大家的聖誕禮物,都佔了一個大喼。」
wan_ (4)
Irene對每個節日都很重視,平時幾辛苦工作都沒所謂,最緊要每逢節日都能陪伴家人度假就是最開心幸福和滿足的事。
wan_ (7)

浩楠

Stars-hk 創辦人, 希望建立一個只談專業, 不談八卦的娛樂資訊網站。