胡琳Body n’ Soul藍光碟簽名會反應熱烈

Wua_ (5)

胡琳Body n’ Soul演唱會反應熱烈,演唱會CD版更賣出近萬張佳績,乘勢加推「胡琳Body n’ Soul藍光碟」,預購反應熱烈,特意舉行「胡琳Body n’ Soul藍光碟」簽名會,首批預購樂迷將得到限量版廣東新歌「願望樹」Single CD一隻及海報一張。

Wua_ (3)

是次「胡琳Body n’ Soul藍光碟」使用新科技壓製,音質比發燒碟更佳,配合高品質畫面,令樂迷重遊現場,細味胡琳的演唱會。

Wua_ (2)

現場有過百名粉絲到場支持,對於預購反應熱烈,胡琳感謝樂迷支持:「我好感激粉絲咁支持我,我會好珍惜佢哋!其實好多人都問我幾時出DVD,我話冇個陣佢好似好失望!不過我冇呃佢架,我出藍光嘛!一係唔做,一做就要俾最好嘅人!」。

Wua_ (1)

近年胡琳推出唱片均掀起炒風,令Bianca擔心樂迷未能第一時間「入貨」,要買貴價碟:「今次隻藍光碟首批預購嘅朋友,佢地真係好抵,因為將會送多隻新歌「願望樹」Single CD,限量架!個數少到我一隻都分唔到,我都問緊公司有冇可能做多幾隻,等我送比屋企人,而買到嘅Fans真係唔好攞去炒,留比自己欣賞!」。胡琳即場購買自己的演唱會CD及藍光碟,喻意新碟會有更高銷量。

Wua_ (4)

浩楠

Stars-hk 創辦人, 希望建立一個只談專業, 不談八卦的娛樂資訊網站。