紅爆達人 隊長男臣BB今期介紹大家$68任食大閘蟹放題

crab_ (5)

今次男臣BB重點推介$68任食大閘蟹放題,帶同成員嘉琪BB和貞子BB刷餐勁.今次去咗石硤尾分店試食,環境地方都算空曠,員工禮貌卓越,除咗$68任食大閘蟹放題,仲有生炒蟹肉臘味糯米飯、蟹粉水餃、蟹粉扒時蔬、大閘蟹粥…..等陣都係任飲、任食。

crab_ (1)

男臣BB話之前去過一間X記大閘蟹火鍋專門店、果次真係食到把鬼火,除咗所有蟹貨不對辦、所謂嘅大閘蟹火鍋一隻蟹都冇.仲要收多我哋錢買單每人要$120.態度非常惡劣.今次嚟到呢一間《上海大眾大閘蟹專門店》貨真價實、物超所值、禮貌卓越、飲品任飲,都只係$68埋單,仲要送埋薑汁小丸子和薑茶。

crab_ (4)


最後每一個人都食咗五隻大閘蟹,貞子BB和嘉琪BB都冇諗過物超所值,最重要就係佢哋嘅殷勤服務,我哋自不然會食得更加開心,當日仲拍埋少去片段介紹俾大家,佢哋係隨心去到邊食到邊寫到邊,絕對沒有收取過任何人嘅推介嘅服務,因為《紅爆達人》都會做埋飲食推介,如果唔好食一定會清晰交代,如果真係超好食就會重點推介。

crab_ (2)

紅爆達人專頁
https://m.facebook.com/onlinecelebrity/

Tommy LeungBB

男臣BB(梁家榮)TommyLeung 是網絡紅人《紅爆達人》隊長及福音電影編劇和導演。最初只是一位普通YouTuber ,之後認識到鄭文輝先生(甜筒輝)導演就開始踏上娛樂圈之路。他的獨特嘅性格,做任何事情都百分百投入,所以短短一年裏面在娛樂圈成為受關注人物。