雷晴雯出席以禮助人協會愛心粽活動 與明愛樂健工場學員提早共度瑞午節

Rice_dumplings_for_Caritas (09)

藝人雷晴雯 Winnie(原名雷穎怡)早前出席「以禮助人協會」贊助「愛心送樂健.粽子迎端午」活動,到位於青衣的明愛樂健工場派贈愛心粽予工場的百多名學員,與他們提早歡度端午節。

Rice_dumplings_for_Caritas (08)

Winnie坦言過去十年差不多是與學員們一起成長,這次重臨舊地,叫她開心又欣慰:「其實四年前脊椎重創之後已經好少出席活動,更別莫講話返工埸探大家。今次返嚟,最感動係大家仍然記得我呢個已經幾年無見面嘅『姐姐』,仲問我點解咁耐唔返去,佢地衝埋嚟攬住我話好掛住我果一刻我真係由個心度笑出嚟,完全係心都融埋!」

Rice_dumplings_for_Caritas (02)

「以禮助人協會」今次送出接近200隻粽予樂健工場,連帶同為明愛轄下機構的樂薈牽及樂和宿舍也同時受惠,Winnie衷心表示非常感激:「佢哋本身係低收入家庭,加上好多學員嘅父母都已經非常年邁,好多我哋覺得好平常嘅小事對佢哋嚟講其實都好珍貴,就好似佢哋問我『姐姐我可唔可以拎返屋企同爸爸媽媽一齊食』咁,就會不其然地希望可以為佢哋做得更多。」

Rice_dumplings_for_Caritas (06)

Winnie坦言,十年時間,除了看著他們成長,個個都變得越嚟越叻仔叻女之外,她自己亦從學員身上學到很多,教識她很多以前連想也不曾想過的人生觀與道理,叫她這個「大姐姐」獲益良多。

Rice_dumplings_for_Caritas (03)

浩楠

Stars-hk 創辦人, 希望建立一個只談專業, 不談八卦的娛樂資訊網站。