執行導演何浩峰讚《忍不住的眼淚》各演員夠專業 夠用心

raymond03

何浩峰首次擔任執行導演 在”忍不住的眼淚”上獲益良多,未開拍前更與男臣BB研究劇本,不過就未有執行導演。平時擔任幕前拍開廣告的我,所以只能提出自己曾拍過的廣告或電影經驗與男臣BB交流。

《忍不住的眼淚》戲名來源
起初男臣BB打比我,套福音電影叫做《我真的哭了》,但我已清楚故事內容提及男主角媽媽過身前要男主角絕不能流淚,所以我就立刻打返比男臣BB不如嚟套福音電影叫《忍不住的眼淚》,估唔到男臣BB就即刻改咗個名。

raymond02

在拍攝第一天我不在場,但男臣BB就叫我去探班,夜晚8點左右就去到大角咀拍攝場地,拍攝還在進行中。當時眼見男臣BB在埋位中,之後就提出少少意見比男臣BB,不如試吓換另一個方式演繹,結果男臣BB就叫我幫佢擔任執行導演,負責處理男臣BB演繹時的跟進。

raymond01

今次 忍不住的眼淚 拍攝,四位主角 梁家榮(男臣BB)、程芷渝、王偉匡、張鴻熙都演得好好。尤其是王偉匡,佢演得好尊業,load機,3,2,1 Action,馬上就流眼淚。還有拍攝被打場面,佢手腳損哂無出過一句聲,等拍攝完成,各自返到屋企,佢才喺個Group到話比大家知損哂,但拍攝完成,我感到王偉匡這麼年輕已經咁尊業,可讚。

其餘三位主角都演繹非常精湛,都係load機,3,2,1,Action,就馬上就流眼淚,非常尊業。
film01

浩楠

Stars-hk 創辦人, 希望建立一個只談專業, 不談八卦的娛樂資訊網站。