B.Gs《B for B.Gs》首張專輯發佈會 希望大家鐘意晒4首歌

IMG_ (2)

今日(31日) 跳唱組合B.Gs 5位成員鄒莉盈Ceci、方堯Yona、周汶希Jovi、霍柔心Riley及唐菲Toffee於旺角康得思酒店舉行第一張EP《B for B.Gs》首張專輯發佈會。師弟丁飛俊、監制張佳添老師、River@Faith出席支持。

IMG_ (5)

B.Gs話今次首張EP 共推出8000張,問到會不會太多,她們表示對唱片好有信心,仲話好快肯定番印再番印,佢地話因為除左香港市場外,之後仲會返國內廣東省有四場簽唱活動。問到佢地最鐘意邊首歌,佢地就話4首都鐘意,希望大家會聽晒4首歌。

IMG_ (4)

講到未來動向B.Gs,就話除左幾場簽唱活動外,經理人已經幫佢地接左好多Job,包括有 電影、廣告、登台、拍網劇等工作,佢地仲計劃緊推出大碟,到時又要忙做歌,相信未來會好忙。

EP 包括有《1+4+1》 同《壯麗舞台》兩首快歌,仲有《閨蜜情歌》同《非一般的痛》 (國) 兩首慢歌照顧不同喜好歌迷。

全碟監制著名音樂人張佳添老師亦有出席支持B.Gs 當中《1+4+1》及《閨蜜情歌》都是出自添Sir 手筆。

IMG_ (8) B.Gs 即場跳唱新歌炒熱全場

IMG_ (1) CD 內附poster 仲有多張post card 當中包括有攝影師Tommy作品。

IMG_ (3) B.Gs 師弟丁飛俊都幾靚仔

IMG_ (9) 姚浩政擔任司儀

IMG_ (7)

River 同經理人Percy都有出席支持B.Gs

 

 

浩楠

Stars-hk 創辦人, 希望建立一個只談專業, 不談八卦的娛樂資訊網站。