普洱生日攪派對 爆保鮮花好賣開分店

9Model兼時裝店老闆Polly Wong日前於尖沙咀Cafe舉行生日派對,一向朋友多的Polly仲請左好多好耐無見的朋友出席,包括:人偶攝影師Little Cookie、「普洱與卡卡亅網上節目主持Carmen Wong、數碼圖像國際大師Denny Fung及各好友出席,場面十分熱鬧。

7

被問到今年有什麼生日願望?Polly說,當然希望世界和平!另外,生意上最近有突破,加了自家設計嘅品牌PollyRose保鮮花,由情人節開賣到依家成績良好,算係轉型成功,嚟緊會考慮吓開分店,依家都物色緊新鋪位,希望一切都順順利利!

4

5

11 13 15 16

6

2

1

好朋友VIU TV素顏真人SHOW女主角李螢螢Apple 就因為同黃煦珽Zaneta係廟街拍野,最後趕唔切去生日Party。

浩楠

Stars-hk 創辦人, 希望建立一個只談專業, 不談八卦的娛樂資訊網站。