孫佩儀、吳堯堯深圳出席電影公司開幕

IMG_ (1)日前(11日) 香港跳唱歌手 孫佩儀(火爆象.Ele)同吳堯堯Yoyo(仙樂都)出席公司華享電影制作(深圳)開幕,電影《澳囧風雲》在深圳卡瑞登酒店舉行了開機儀式和新聞發布會暨華享電影製作(深圳)有限公司開業典禮,《澳囧風雲》是由華享公司在大陸出品的首部電影。

IMG_ (8)

同場嘉賓:陳信成、曾德華、任達華同太太琦琦、著名演員梁家仁、尹陽明、夏德華(劉德華模仿秀全國總冠軍)、帝娜(世界珠寶小姐中國總冠軍)、趙樑等…出席了新聞發布會

IMG_ (3)

火爆象話好開心坐係華哥(任達華)對面,佢keep得好好仲好型,一出現場面好哄動。

IMG_ (6)

被問到新歌進度如何!?火爆象直言:早前拍攝完電影【屍小姐】後以經錄好晒,但覺得自己Rap得吾系咁好,所以邀請左一位靚仔男新人幫我Rap,先再推出。轉天氣好易病,一病就病好耐,搞到一拖再拖,所以遲遲都未完成。

IMG_ (7)

浩楠

Stars-hk 創辦人, 希望建立一個只談專業, 不談八卦的娛樂資訊網站。