微電影《缺憾美》成員上IBHK節目 男神BB即將開拍微電影

1
日前男神BB邀請左《缺憾美》成員做嘉賓.當中包括澳門小姐蘇嘉慧SoSou、馬卡龍、September、Sophia、威廉等。

5

SoSou 話係澳門男神BB原來好出名,之前有個朋友同佢係死黨,佢都係昨晚收到電話做節目,所以特登由澳門過嚟認識男神BB.做節目我諗住好正經,估唔到佢令到我哋所有人全場爆笑.之後我哋去食飯.去食糖水.其實佢真係好幽默,好正經,好搞笑,我都好希望有機會同佢合作.我知道佢嚟緊會拍一套史上最感人嘅微電影.但因為下個月我要去歐洲.唯有再等下次合作.今次返去澳門可以同身邊嘅朋友講,其實男神BB好好人。

2

September話今次做節目都係第一次,IBHK 網台而家好多人都認識,今次好開心好榮幸上到男神BB節目,我都有留意佢嘅節目,預咗俾佢問到口啞啞,感覺到佢轉數超快,嚟緊都會同男神BB拍微電影。今次佢會擔任導演角色和演員,我相信一定會拍得好好,因為上次同佢拍過廣告見到佢嘅執着就知道佢係一個要求高嘅人,好榮幸我都係其中一個角色裏面。

3

馬龍話:我係一個好怕羞嘅人男仔,所以上佢節目我真係好驚,我知一定會俾佢玩我,不過好彩有團隊幫我。今次微電影《缺憾美》攞咗第二名,好感謝所有參與者,當日發佈會男神BB做司儀,今日就做主持我真係俾佢問到口啞啞,好彩佢都錫住我,我真係好想係佢身上學多啲主動和溝通,嚟緊我都會參與佢嘅電影,希望可以提升到自己學多啲野。

4

威廉原來之前都做過網台主持,今次能夠上到男神BB節目佢都好開心,之前都係網上認識佢,真係以為佢傻傻地,估唔到真人超搞笑,轉數真係好快,我哋所有人都俾佢帶住令到氣氛好輕鬆好好玩,今次微電影攞到第二名,佢真係好多謝所有參與者嘅人.更希望下次攞到第一名。

7

男神BB話好感謝澳門小姐Sosou 特登由澳門過嚟上我IBHK 節目.好感謝September安排.嚟緊會拍一套史上最感人嘅微電影.佢話已經有投資者對佢套微電影有興趣.對男神BB來講(無嘢係做唔到)今次大膽嘗試拍微電影.係因為有一班好嘅團隊.只要發揮到團隊精神,就會創造到更大嘅力量。所以今次套微電影時間長達40分鐘以上。
佢仲透露5月尾會帶一班歌手藝人去雲南做善事,到是會拍攝所有動人嘅故事比大家睇.希望大家會繼續支持男神BB。

浩楠

Stars-hk 創辦人, 希望建立一個只談專業, 不談八卦的娛樂資訊網站。