馬嘉均珠海動漫節造型曝光

IMG_2113

馬嘉均(馬仔)日前同雪子出席珠海動漫節活動,初次參與動漫節更參與cos-play演出,大扮網上遊戲角色:「其實我做呢個角色,最緊要就係Chok,所以我黑口黑面係為左投入呢個造型咋!」。

IMG_2097

席間多名少女上前要求合照,令馬嘉均歡喜不已:「佢地突然間走埋黎都嚇左我一跳,又話我靚仔又話要錫住影相,搞到我面都紅晒,臨尾個陣有個女仔話我扮得好似,我先知原來佢係讚緊個角色而唔係我,幾尷尬啊!」

IMG_2100

大會本安排馬嘉均參與「打機」表演,可惜臨時取消令馬仔失望:「打機打到可以表演,你知唔知幾威啊?我覺得威過紅館唱歌啊!我同亞媽講有人請我去打機表演,佢就猛聽錯話打鼓表演,仲叫我比心機,真係激死!」

IMG_2249

馬仔最新歌曲《仍未忘記》派台,除了唱歌之外,更身兼MV導演、拍攝及剪接:「依家外國好興個MV唔見左個主音,因為呢首歌同英師傅傾左好耐先錄音,所以由自己去拍同剪個MV係可以投入D!而呢首歌Rock味都幾重,希望歌迷聽得番我初出道個時嘅感覺啦!」

浩楠

Stars-hk 創辦人, 希望建立一個只談專業, 不談八卦的娛樂資訊網站。