甜筒輝多攪作 拍飲食節目、微電影

21

早前甜筒輝和男神BB拍攝新年和情人節MV,日前同一班藝人歌手出席缺陷憾微電影發佈會,原來嚟緊佢會拍微電影,所以今日出現除咗支持朋友仲可以參考其他作品。

2

佢覺得今次個導演用兩日時間拍攝真係好犀利,同時欣賞所有參與者嘅演技,嚟緊都會同男神BB合作。除了微電影,網劇,MV,都會想試吓就唔同嘅路線,最近都開始拍飲食節目,希望新嘅一年事事順景。

11

梁醒當日都有出席,佢話留意左男神BB好耐,睇到佢嘅勤力佢決定2016年同佢班團隊一齊合作,佢都好欣賞今次嘅微電影作品,能夠用兩日時間就拍攝好都係一個奇蹟。

10

缺憾美監製September原來同男神BB係好兄弟,今次好多謝佢幫手做司儀,同安排所有嘅藝人出席。雖然佢冇份參與拍攝,佢都好樂意付出幫我地構思當日發布會流程.我睇到佢真係好有愛好喜歡幫人,所以嚟緊我哋都會搵男神BB拍微電影。

6

4

浩楠

Stars-hk 創辦人, 希望建立一個只談專業, 不談八卦的娛樂資訊網站。