粉絲為FFx 攪生日派對 Ceci 同 Christy 勁收生日禮物

IMG_ (9)

昨日12月6日生日的FFx 成員Ceci李詩詠及上月27日生日的Christy周葆諭,日前齊齊攪慶生party,好姐妹Shirley楊澤怡 同Mizaki潘穎琳必然撐場,是次生日會由粉絲會30位粉絲籌備,兩位壽星女十分感動。

IMG_ (2)

四位成員跟粉絲大玩經典掌門人遊戲無敵大電視,但今次由粉絲做動作,FFx估謎底,還有粉絲表演跳唱見面禮和神曲Sugar Baby, 令四女睇到大拍手掌,重頭戲一定係送禮物,唱生日歌,許願吹臘燭等等,兩位壽星女Ceci和Christy分別勁收十多份禮物,愛屋及烏,Shirley和Mizaki都有禮物收,開心到爆!

IMG_ (4)

Christy講真係好感動,甘大個女未試過有甘多愛鍚自己既人一同慶生,以前許願想多啲人鍚和慶生,今年實現左,好感動,眼濕濕!

IMG_ (6)

Ceci就講,無想過MV過後真係又有一遍好光景,仲有甘多粉絲愛鍚自己,兩個月前,真係無想過呢個場面。

IMG_ (1)

兩女許願係,世界和平,吾好再打打殺殺。 祝福大家所有人開心,連包括當時勁寫負評既網友們都祝福埋,相信佢地會有一日都會欣賞FFx的。還有係黎梗既三首新歌,兩慢一快,盡快順利完成。 哈,真係大個女左,胸襟廣闊,真心為你們打氣,努力加油!

浩楠

Stars-hk 創辦人, 希望建立一個只談專業, 不談八卦的娛樂資訊網站。