組合S.H 拆夥“火爆象”單飛搵人仔,要搵「姊妹」Tommy幫手

IMG_ (4)

前女子唱跳組合S.H成員孫佩儀 ZoEe,拆夥後改名 火爆象.Ele。火爆象 透露,前組合李浩瑤 Kary,拆夥後都改名 Karen。明年各自都會出新歌。

IMG_ (3)

內地演出搵黎好姊妹 Mr.Gay亞軍、前亞洲電視藝員「百變天皇」Tommy梁景煌,亞洲電視「星光5」楊銘幫手撐場演出。

IMG_ (1)

內地鐘意勁歌熱舞,所上內地我都會唱埋前組合跳唱歌《 欺詐遊戲》,但現在一個人唱晒又跳埋比以前組合時吃力得多。

演出片有得睇la~

YouTube:https://youtu.be/BF-gB_jVabM

土豆:

自從放長假遊亞洲6星期後,回來工作明顯少了,早前推了好多工作,都有人以為我5洗做,見我周圍去就以為我俾人包,其實我仲系單身…. 現在重新灌錄新歌同拍mv,推國內市場。

浩楠

Stars-hk 創辦人, 希望建立一個只談專業, 不談八卦的娛樂資訊網站。