[電影] 姚樂怡陀B八個月 為《十月初五的月光》拍特輯

IMG_ (11)

經典歸來的《十月初五的月光》電影版今晚將假銅鑼灣時代廣場舉行盛大首映禮,並於後日(12日)在港澳星馬四地同步上畫,本月20日則全國上映。

IMG_ (2)

一直與觀眾繫着15年情意結的一班「澳門街坊」,除了「初哥哥」張智霖(Chilam)、「君好」佘詩曼、「Q姨」薛家燕和「金勝」唐文龍等等,逢周末狂煲《十》劇的觀眾,一定記得港女味濃的「金勝」女友「依文」姚樂怡。雖然觀眾無緣在電影版見依文,但其實現時懷有8個月身孕的姚樂怡,已連人帶B靜雞雞拍了一連三集的《十》片製作特輯,其公關公司亦於日前舉辦新港城中心的電影宣傳活動,可見她有幾撐好姊妹阿佘和Chilam。

其實樂怡一早被邀拍電影版,但當時她剛懷孕,所以婉拒拍攝,她說:「嗰時監製搵我,我有咗幾個月又未穩定,個人好唔舒服,行兩步都攰,行條樓梯都好喘氣,已經要搵地方坐,仲要搭船過澳門,仲唔嘔到飛起?所以推咗冇拍。」

IMG_ (9)

雖然拍不成電影版,但樂怡亦拍了三集製作特輯,在三齣片中她都是以「依文」身份出現,分別致電問候「初哥哥」、「Q姨」和「君好」,從而帶出角色在15年後的變化,當中「依文」問「初哥哥」:「其實『君好』都同『禮信』(馬浚偉飾)結咗婚咁耐啦,你係咪仲係放唔低呀?」「初哥哥」聞言即刻眼紅紅鼻紅紅,睇到fans心都痛;
IMG_ (8)

在另一集中,「君好」又對「依文」說:「你話時間可以倒流,幾好呢,好似以前咁,你、我、『初哥哥,仲有『金勝』,大家喺埋一齊,幾開心…」「君好」的憂愁也令人黯然。

IMG_ (1)

樂怡在拍攝當日,湊巧偶遇「金勝」唐文龍,兩人馬上合照留念,樂怡說:「嗰日見番『金勝』,自己真係對套劇有feel,我哋影咗張相,張相放咗喺微博,啲fans好笑架,留言話個肚係你同『金勝』幾好呢,哈哈。」在商場活動當日,她再見澳門老街坊少不免又影相sharing,「嗰日現場一播《祝君好》首歌,望上台見返班『澳門街坊』,真係有少少感動,因為當年呢套劇好經典,首歌係襯呢套劇襯到絕,所以即刻有感覺。我發覺啲fans真係好鍾意《十月初五的月光》,佢哋可以講返晒啲劇情,同埋佢哋好想『金勝』同『依文』喺埋一齊,佢兩個喺電視劇入面冇happy ending,fans覺得好唔抵,同埋電影版又唔可以再一齊,證明呢套戲俾人好深刻,既經典又原班人馬,只係當時我啱啱有咗點拍吖,所以拍唔到電影版都好唔捨得,但有得拍製作特輯都叫有份參與咗,都好開心啦,希望電影版快啲開續集啦。」

浩楠

Stars-hk 創辦人, 希望建立一個只談專業, 不談八卦的娛樂資訊網站。