Magic Gals向全能藝人發展

IMG_ (8)

女子組合Magic Gals 三位成員 Icy楊穎妍,Neko盧婉婷和Mizer劉芷盈岀席新城25週年台慶。

IMG_ (6)

三女今次以新城DJ身份出席, 一同在台上與表演歌手及新城台長銳哥切蛋糕。在後台跟家燕媽媽合照時,家燕媽媽問起三女”上左台表演未,說想睇魔術丫? Icy才笑言回答:今日我地同你身份一樣都係新城DJ出席, 不會上台表演丫。

IMG_ (5)

其實Neko都覺得能夠用唔同既身份出席新城的音樂會非常開心, 更能証明自己係全能既藝人包括唱歌, 跳舞, 做主持。

IMG_ (7)

Mizer感謝銳哥既邀請, 在將來既日子希望可以在新城主持更多不同類型既節目, 令大家認識更多不同方面既Magic Gals。黎梗三女會選歌練舞,再努力樂壇發展。

浩楠

Stars-hk 創辦人, 希望建立一個只談專業, 不談八卦的娛樂資訊網站。