FFx殺入旺角宣傳巡演香港站音樂會

IMG_ (14)

女子跳唱組合FFx四位成員Shirley楊澤怡,Ceci李詩詠,Mizaki潘穎琳 & Christy周葆諭,殺入旺角菜街,為8月21日至24日(電腦節)舉辦四場Sugar Baby全國夢幻巡演香港站造勢,此音樂會由日本東芝記憶卡客戶贊助,4女同時亦向到場支持粉絲大派入場門卷。

IMG_ (8)

四女出場,吸引近百粉絲支持圍影和索取入場卷,全場哄動,Fans大叫FFx名字,令4女非常開心,(mk甘多人, 吾驚咩?)

IMG_ (2)

Mizaki說: 吾驚,出道左成年,都認得哂成班粉絲,全部好好人,人多都吾會怕 。

Christy說: 其實佢地似secure保護我地多d,吾比陌生人走近我地合照 。

 

另外Ceci解釋電腦節入場要用主辦單位指定入場卷,而FFx香港站入場卷係特別為8月22日而印製,因為22號特別在會展hall one主舞台有坐位(先到先得),介時憑票入坐 。

IMG_ (1)

Shirley說: 由於fans太熱情, 派多左200張飛,依家連屋企人朋友都吾知有無位坐,掉轉頭自己要撲飛,真搞笑,除22號有坐位外,其他日子為企位。

浩楠

Stars-hk 創辦人, 希望建立一個只談專業, 不談八卦的娛樂資訊網站。