石詠莉榮升Hi-Fi小天后 唱片熱賣

IMG_ (9)

石詠莉Sukie近日推出Hi-Fi新碟、晉身Hi-Fi小天后,日前同男友鄧健泓Patrick出席Post76玩樂網音樂分享會,數十名Hi-Fi發燒友出席,場面熱鬧。

IMG_ (8)

Sukie坦言第一次參加這類型的分享會,沒想過即使是黃雨,歌迷依然出席,更有專程由澳門及內地的歌迷來撐場,場面非常墟冚,令她十分感動,更表示:「每一個掌聲俾我嘅鼓勵同感動,真係令我眼濕濕。」新碟銷情理想,Sukie表示在8月7日的AV展特別推出300張連編號的黑膠唱片,但她提醒大家:「賣晒就冇,絕不加印,大家要買就趁手啦!」

IMG_ (1)

Patrick瞓身撐女友,他承認對Sukie新碟報捷感到既開心又感動,「呢隻唱片由零到而家有咁好嘅反應同成績,我好感動,見到Sukie用自己嘅能力得到咁多支持同認同,呢樣嘢先令我最想流眼淚。我哋今日先落去旺角唱片舖,同每一個唱片老細打招呼簽名,我哋亦都好榮幸,新碟喺旺角信和中心三間唱片舖全線斷貨,但新貨好快會有架啦。」他又笑言:「我覺得今次Sukie要請我去旅行囉!」

浩楠

Stars-hk 創辦人, 希望建立一個只談專業, 不談八卦的娛樂資訊網站。