余文樂拍攝新水動樂廣告打「水底籃球」大叫過癮

IMG_(13)

水動樂飲品代言人,余文樂每年都會參與拍攝新廣告,今年亦不例外,而且都是打籃球,不過今年有新花臣就是「沙灘籃球」和「水底籃球」。

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

樂仔親自解構今次電視廣告為何由沙灘打到落水底,他說:「其實個故仔係講我同班朋友喺沙灘打籃球,個籃球跌咗落水,我跳入水追住打!」而拍攝亦分兩部份,第一天在泳池拍水底戲,為了安全,沒有潛水經驗的樂仔預先上堂學水底呼吸。拍攝時,工作人員和攝影師都要佩帶氧氣筒潛落水底,但樂仔就不能用氧氣筒,所以在場除了有潛水導師和救生員,還有醫療人員隨時候命。由於水底有阻力,而且不能像地面控制自如,所以樂仔重覆水底接波兼入樽連串動作幾十次,雖然攰到幾乎抽筋,但他大叫過癮。他說:「拍攝水底打籃球真係好困難,又要就鏡頭又要就水阻力,事前安排咗老師教我少少潛水知識、水底呼吸,廣告公司租咗個好個泳池,旁邊有救護人員stand by。其實我好想正式學潛水,喺水底見到既嘢係另一種感覺,但因為要連續上堂好多日,我冇時間,未有機會學。」

IMG_ (9)

拍完水底部份,樂仔轉戰沙灘籃球,拍攝當日雖然烈日當空,但有籃球在手,樂仔忘記一切與陽光玩遊戲,導演未嗌action,他已經與波友鬥射波。事後樂仔自嘲孤陋寡聞,說:「我真係見識少,因為今次拍廣告才知道『沙灘籃球』,又真係幾好玩喎,不過要小心界刂腳,今朝有演員唔小心整損腳。雖然好玩,但好曬,平時真係幾難約埋幾個朋友嚟沙灘,唔曬太陽而打籃球。」他坦言喜歡到沙灘曬太陽,但甚少約朋友去,因為他喜歡一個人去靜思。問他會唔會裸曬呢?樂仔衝口而出:「費事嚇襯人!」隨即哈哈大笑,說:「唔係,我只係怕被人影相,職業病嘛!其實都有去過外國既天體沙灘一次,但自己唔裸曬,去到好異相!」

IMG_ (10)

據知,「沙灘籃球」源於1970年美國,較常見是再改良版的「德式沙灘籃球」,兩隊各派3人上場,比賽規則與一般打籃球差不多,但沒有場地界線,比賽3場,每場5分鐘鬥高分,或鬥快攞到33分就贏。

浩楠

Stars-hk 創辦人, 希望建立一個只談專業, 不談八卦的娛樂資訊網站。